Despre noi !

     Pity ^_^


 Buna tuturor! Sunt Pity fondatoare acestui blog.Nu ca as vrea sa ma laud . In prezent numai eu fac parte din blog dar sper sa se alature si alte fete. Am discutat deja cu cateva si sper sa iasa bine . Eu voi incerca sa va raspund la intrebri si daca e nevoie sa si pun cateva. Voi mai posta si alte lucruri care va vor ajuta fara sa ma intrebari .Acum sa va vorbesc despre mine :

  •  Sunt foarte vorbareata[cand ma apuc nu mai termin] 
  •  Ador fotografia 
  •  Urasc persoanele care isi pun www. la sts numai pt a fii albastru 
  •  Urasc  Copy  + Paste  [ voi nu aveti ideei ?]
  •  Cred ca vati dat seama din ce am scris ... a si apropo am un blog personal blogu` meu personal  ... 

   Carinna

 Hey guys!Sunt Carinna.Prietena lui Pity,o contribuitoare a acetui blog.Se pare ca Pity m`a convins sa ma alatur blogului ei pentru ca vrea sa fac parte si eu din el,bineinteles,altfel de ce m`ar invita sa fac parte din el ?![haha]Uite Pity,s`au alaturat si alte fete,eu de exemplu si sunt sigura ca o sa ni se alature inca cateva fete,nu o sa fim numai noi doua singurele,sper.Si chiar daca am fi doar noi am face blogul asta sa devina unul dintre cele mai tari.

 Uite cateva informatii despre mine:

  •    Sunt la fel de vorbareata ca si Pity. 
  •    Imi place sa`mi scriu numele  cu doi n [dupa cum presupun ca ati ovservat]
  •    Nu sunt prea buna prietena cu scoala,mai exact o urasc.Suntem mari dusmance. [>:)]
  •    Imi place mult sa fiu fotografiata,deci Pity ma ajuta cu asta.Ne completam:ei ii place fotografia si mie sa fiu fotografiata.
  •    Imi place sa fac Copy+Paste,dar nu cu ideile altora.Sunt destul de originala.
  •    Imi iubesc blogul,si de asemea sa scriu pe el.Am facut o treaba destul de buna,spun eu si inca cateva persoane [:D]. Mai sunt cateva chestii despre mine,dar le puteti descoperi citindu`mi blogul.Mai vorbim,bafta ;)!

   

    0 Response to "Despre noi !"

    Trimiteți un comentariu

    powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme